måndag - veckan

Tänkte berätta lite vad jag har för planer för imorgon och kanske till och med lite vecko planer.

Tisdag: Tänkte sova ut ordentligt sen ta en rask promenad innan jag drar och solar. Sen blir det hem och plugga tills ungefär klockan 4, för då slutar viccan jobba. Så blir ta bussen med henne hem till henne, ska bli riktigt skönt att träffa henne faktiskt. Saknat henne, 1-2 veckor går fort.. Vill inte att det ska gå för långt, dessutom eftersom hon åker till thailand om ungefär 3 veckor också. Sen får jag se när jag åker hem om jag åker hem, åter står att se.

Onsdag: Sovmorgon sen paktik mellan 10.00 - 16.15. Och då kommer lina som jag ska slinga håret på, skulle ju gjort det i lördags men det blev inte av så vi satsar på onsdag istället. Så hoppas på det bästa. Sen kommer pappa eller carina och hämtar mig för då är vi bjudna hem till min kusin, han har nämligen fyllt år tror jag det var. Ska bli kul att träffa alla kusinerna på den sidan också faktiskt måste jag säga.

Torsdag: Skolan sen får jag se om jag drar ner på stan en stund och kollar efter lite julklappar. Och kanske går till gymmet och bara går av mig några 100 kalorier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0