måndag - nu satsar vi på mig

Jag har insätt och bestämt mig för att just nu ska mitt liv bara handla om mig. Bra val av mig? Jag känner iaf att jag tror det beövs, jag mår dåligt och får skit även fast jag själv inte ens gör något. Och jag känner att det ska inte vara så, även fast det är bättre än att jag själv gjorde något fel. eller skönare kanske man ska säga, så det som kommer gälla nu och framåt, eller ja mitt mål är fram till nyår är att äta rätt & små portsioner och träna som fan! Dag och gärna kvälls träning (egna aktiviteter). Och absolut ingen alkohol !! Så nu satsar vi på stort, kommer bli jobbigt eftersom vem älskar inte all julmat och gott som med kommer med julen? Men jag måste försöka och kommer nog få en hel del hjälp också som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0