måndag - lördag

det blev först vakna upp, i oscars gamla säng helt död. Sen blev det ligga i sängen fram till 2 då jag började fixa mig för kalas. Oscar kom och hämtade mig klockan tjugo i 3, det blev till kalas och där bjöds det på både mat och fika. Först skinksås med sallad och så fanns det Sushi, sen cream brule och vitchoklad mouse med passions frukt på. Hur gott som helst, sen blev det spela lite tv-spel med killarna. Runt 6 började teo blir lite trött och ville hem så då fick jag skjuts hem och bara tog en bad och chillade till kvart 9 då jag mötte hedda. Sen drog vi till alex där det blev lite chillkrök, hur trevligt som helst. Träffade massa folk jag inte träffat på år och dagar, fick värsta känslan just då..

Tyceker att man träffar vissa folk allt för sällan, saknar alla gamla vänner man haft och umgåts med och träffat väldigt ofta.

Det var väldigt trevligt och socialt, jävligt skön kväll. Lärde känna lite folk bättre som jag inte kände och som jag trodde inte gillade mig särskilt mycket alls men det stämde inte riktigt. Sen blev det till burger king och åt ( SOM JAG ÅNGRAR INNERLIGT.. ) innan jag och hedda gick hem. Träffade även på min fulla brorsa som jag hade glömt bort helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0