måndag - lite dagens snabbt

ja som alltid brukar jag köra lite dagens snabbt och se om det blir så eller fall planen brukar ändras. Men dagen blir nog ganska chill tror jag, först nu. Börjar halv 10 och då blir det svenska, sen tror jag bara det blir typ prata lite och lyssna på ett före dag inom stil & kultur historia innan det nog sen blir hål en stund. Sen idrott och efter det psykologi B prov, satt och pluggade till halv 2-2 inatt så nu måste det gå bra tycker jag. Sen efter skolan blir det till stan och gymma & sedan hem och fixa lite svenska. Ska även lämna in pengar för salamin som vi sålt i klassen.

Kommentarer
Postat av: Anton :')

Ha en bra dag sötunge och lycka till på provet :)

2011-12-19 @ 09:09:04
URL: http://mydayofrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0