måndag - göra det eller bara chilla galet??

ja det blev inge mer inlägg igår för kände inte för det och hade redan skrivit 8 så tyckte det kunde räcka så jag inte skulle sitta och gaga om allt möjligt som flög runt i mitt huvud. Sov i oscars gamla rum inatt och så somnade jag till tv så vaknade jag upp inatt och fick stänga av tvn. Så har inte sovit allt så bra inatt, men sen blev det gå upp och gå till skolan. Svenskan var ganska chill, blev bara jobba med medeltids grejen och någonting mer. Sen hade vi stil & kulturhistoria men det blev typ göra vad man ville för den sista i klassen som skulle redovisa var inte här. så nu sitter jag i väntrummet till frisör & stylisterna och bara bloggar och funderar på att plugga lite, vad tycker ni ? borde jag vara så duktig och göra det eller bara chilla galet??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0