måndag - fredag

ja eftersom jag inte skricit något i helgen tänkte jag skriva lite om varje dag i varsit inlägg här i bloggen.
Fredagen blev skön, det blev skolan sen ner på stan och hälsade på salongen där jag träffade camilla som jag inte träffat på mer än ett halv år. Så det var riktigt kul att höra hur det gick och går med hennes lilla bebis. Skulle fixat lina men det fanns inte tid, så tog första bussen hem till sofia och där blev det lite partypart. fick höra idag att han undrade vad vi hade hållit på med, hahah. Hemlis mellan mig och sofia !! Sen blev det bussen till stan där vi mötte upp Hanna och Sara utanför burger king, vi tänkte käka på plock men var fullt så vi gick till Cafe unico där det blev en Fläskfile Oscar för mig och sara & lassange för sofia och hanna. Både var väldigt gott ! Sen blev det bara hem och la sig framför tvän och somnade runt 11 typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0