måndag - börjar närma sig mitt nya hem

juste, på idrotten idag var jag faktiskt väldigt duktig måste jag säga. Även fast jag egentligen typ inte gjorde något men duktig som jag var blev det gymmet idag också. För efter jag köpte julklappar gick jag och tog ut lite pengar som jag är skyldig jonas sen mig jacka, sen drog jag till salongen och kollade upp lite saker. Känns som att det börjar närma sig mitt nya hem, haha och jag gillar det. Sen blev det då gymmet där jag spenderade en timme av min dag, kanske lite lite men behövde komma hem. Sen har det bara blivit soffan, roligt va? hah juste pratade även med min söta lilla viccan i telefon en stund för ett tag sen också.


gymmet i skolan,

dagens fula outfit efter idrotten i skolan, orkar man inte byta om så gör man inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0