måndag - 1 januari 2012

ja nu kommer den här förbaskade ångesten igen, orkar inte. Blir skriva det här inlägget sen dra till gymmet och power walka i en timme, dock har jag ont i huvudet så det känns lite jobbigt men måste man så måste man. Sen har jag kommit fram till att den 1 januari 2012 börjar mitt nya liv. Jag är verkligen säker nu, godis förbud och läsk förbud och dricka, sen ska jag dricka nutrilett i en vecka igen för att gå tillbaka och göra om nu när jag vet vad som händer och hur det är. Sommaren 2012 ska bli chockad när jag kommer där på stranden, blir nog väldigt lite alkohol också. Dock kommer festerna att finnas kvar för att hålla en på humör men nu jävlar. Orkar inte börja något såhär före jul men får hålla igång med träningen iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0