fredag - jätte äckligt

mitt öga har börjat att små vara eller vad man ska säga, jätte äckligt.. men vet inte riktigt vad det beror på heller för linsen är hel och så, men måste vara ögat som är irriterat eller något. har tagit ut linsen idag men tror ögat behöver några dagar utan men den kan ju glömma att jag tänker vara utan liksom.. Sitter hemma i min egen soffa och skäms framför min mamma och jonas, hur bra är det liksom? Hur jobbigt som helst, även fast andra inte tänker på mitt öga gör jag det hela tiden. det är svårt att beskriva själva känslan, men det suger verkligen. Förr var man van utan fast då var det alltid jobbigt, nu är det ju inte lika jobbigt även fast jag tänker på det jämt. Men så fort linsen försvinner blir man typ handikappad för man har haft den nästan varje dag nu i 2-3 år. det är svårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0