torsdag 23/9

igår blev det inte något mer inlägg för åkte till pappa och orkade inte sätta mig vid datorn utan var social med familjen ist. vi kollade på halv åtta hos mig, idol sen något annat jag inte minns. men det var iaf väldigt mysigt, somnade även i soffan en stund.

idag så blir det skolan nu snart då, först klippning under frisör lektionen. och det ska bli himla kul för måste lära mig. för sa testa klippa min lille syster sara nästa onsdag, och därför måste jag få öve lite mer i skolan. sen blir det lunch och jag vet inte om vi har svenska först men sen halv 3 ska jag klippas av rebecca. det ska blir väldigt skönt och kul, för då kommer vi kunna ha en bra lång pratstund eftersom man knappt hinner det i skolan. sen blir det matte och idrott och sen tillslut slutar jag och då är klockan 17.20. men nu måste jag gå och packa idrotts kläder kom jag på. puss så länge !


Kommentarer
Postat av: lucke

Godmorgon! Vad göres? :)

2010-09-23 @ 08:40:29
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0