svar på frågestunden !

har får ni svar på frågestunden,

fråga 1.  Berätta om ditt öga.

svar: jag tar det kort, när jag låg i mammas mage så fick jag gråstarr som det heter. ( gråstarr är en sjukdom som man oftast får när man blir äldre och det sätter sig i hornhinnorna som sitter i ögat/ögonen. ) så när jag födes så syntes inte det. så när jag var ungefär 1 år så upptäckte mamma och pappa att jag inte såg på ena ögat. så fick gå med bandage på ögat i en månad, alltså på det ögat jag ser på. för att dom skulle kolla om jag såg eller inte, så fick leka och sånt utan att se i en månad. sen tillslut kom terese och robin hem till oss och då tyckte mamma så synd om mig så hon tog bort det och jag blev typ hur glad som helst. sen så opererades jag ungefär 2-3 gånger, inte helt säker på vilket. sen har det sätt ut så här sen dess för nu går det inte att göra något åt, som ni förmodligen vet använder jag färg lins nu också. har haft den i ungefär ett år eller jag har haft flera eftersom dom kan gå sönder o.s.v. finns väl inte så mycket mer att säga tycker jag, om det är något du/ni undrar så fråga bara.

fråga 2. Trivs du att gå frisör?

svar:  Ja, jag trivs verkligen. Jätte nöjd att jag valde det och jag har fått jätte bra klass dessutom. hoppas alla i klassen känner likadant, men det tror jag.

fråga 3. Har du pojkvän?

svar: nej jag har inte pojkvän. har inte haft pojkvän sen november förra året, så det var ett tag sen.

fråga 4. Har du alltid bott i uppsala?

svar: ja, jag har alltid bott i uppsala. fast på lite olika ställen, tex kvargärdet, årsta, vänge, björklinge och mellan björklinge och stan sen såklart nu här i luthagen.

fråga 5. Hur ser du på alkohol?

svar: jag vet inte riktigt hur man ska svara på det där, men jag tycker inte det är något speciellt med att dricka eller så men har inte riktigt något bra svar tyvär.

fråga 6. Har du någonsin färgat håret?

svar: Nej, jag har slingat  någon gång förr när mamma hade gjort fel och så men inte mer vad jag vet. har min naturliga fast börjar få mer brunt hår uppe i hårbotten så ska nog slinga eller blondera lite snart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en till fråga, vart är dina snygga skor ifrån?

2010-09-22 @ 19:26:06
Postat av: Anonym

jag har en till fråga, vart är dina snygga skor ifrån?

2010-09-22 @ 19:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0