söndag morgon - 26/9



det blev att jag sov klar hos terese, vi kollade på tre filmer totalt. alla var jätte bra, en var riktigt läskig. riktig skräckis, sen en kärleksfilm och sen en minnes film. med minnes bild menar jag att den kollade jag och terese på när vi var små nästan varje gång vi träffades. det var den och titanic som det alltid stod emellan, ibland blev det t.o.m båda. sen gick vi till ica där vi köpte chips och läsk, man märker verkligen att det är höst för igår var det riktigt kallt. men iaf så är jag hemma nu, tog kvar över 9 bussen ifrån terese. hade lovat mamma att komma hem tidigt och det höll jag, men sen runt ungefär 14.00-14.30 tiden ska jag ta bussen till pappa för gästerna kommer klockan 4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0