onsdag 22/9

precis fixat mig klart det som jag skulle fixa hemma, resten fixar jag i skolan sen under tiden vi väntar på fotograferingen. är lite nervös för man vet aldrig hur det kommer bli, och som nästan alla vet att skolfoto är något hemskt eftersom man ska ha med sig det i ett eller flera år. och den här gången är det värst, eftersom hela uppsala komma kunna köpa samma katalog så ALLA kommer kunna se en. förr när det var två-tre skolor har det inte gjort något men nu alla gymnasie skolor i uppsala. usch .. bara tanken gör mig orolig. förhoppnings vis kommer det blir bra, som jag på gud hoppas på att det kommer bli också. fast brorsan min fick ta äran och välja bland några kläder jag la upp så hoppas han valde rätt, annars blire jobbigt. helt från ingenstan, men ändå från mitt huvud fast helt opassande i den här sittiuationen. det är sol idag för första gången på några dagar, det gillar vi. det känns ju nästan som att gud menar att dagen kommer bli ljus, heh. alltså lyckad, men men nu måste jag röra mig mot skolan för har matte prov nu första lektionen. puss och kram och nyp i stjärtan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0