lördag 18/9

blev inget mer inlägg igår än att jag tjatade om att jag skulle städa. men nu så kan jag berätta lite vad som hände, städade, badade och gjorde lite fint hemma. sen mötte jag upp mörk och eriksson vid luthagens livs vid 4 och så handlade vi maten. vi gick hem och lagade den och så fick vi börja äta utan linnea och sofia. det var as gott, men sen så började vi fixa oss och kollade lite tv, snackade och musik. sen kom sofia och linnea senare ungefär klockan 9. vid typ 10-11 drog vi in mot stan och mötte upp pernilla vid centralstationen, vi tog bussen till sunnersta och var där. jag, eriksson, sofia och linnea tog ett bussen till stan. sen drog jag hem och sov, det här var då väldigt kortfattat. men kvällen var väl bra. tack tjejer förresten !

nu så sitter jag hemma och kollar tv och ska snart ta lite lunch, tänkte ta lite rester faktiskt. hehe.. sen ikväll får jag se hur jag gör. blir nog en lugn dag och kanske bara sitta hemma.

obs! imorgon är det valet och min brorsa fyller 18.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0