frågestund snart?

har fått lite komentarer så tänkte ha fråge stund snart där ni kan fråga vad ni vill och se om ni får svar. jätte glad för alla svar jag fått på ett eller två ögon? . det betyder mycket att ni skriver sånt och tycker det ni tycker. för oftast är det lättare att säga något än att göra det. och jag vet det, tro mig. men nu har jag iaf varit hemma hela dagen så tänkte dra ut nu mot kvällningen. eftersom mörk frågade mig imorse så kände jag att jag varit hemma och slappat hela dagen så bör väl röra på mig. vill ju inte missa något.

obs! känns som mitt öga blir bättre och det är ett stort plus ! men ska ändå vänta till måndag, men känns iaf jätte bra. nu ska jag gå och klä på mig och sånt och undertiden ska mamma och jonas gå och handla och köpa comviq påfyllning till min mobil. och då kan jag smsa igen, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0