ett eller två ögon?

ja idag fick jag gå upp tidigt eftersom jag skulle till ögondoktorn. och nu sitter jag hemma och har varit där, ni vill väl förmodligen veta hur det gick? isf får ni svaret nu.

- jo eftersom jag upptäckt för någon dag sen att linsen gått sönder, så sa hon att om ögat har irriterats på det och om det har skavt kan det ju göra så att ögat visar att det mår dåligt på det sättet att det varar. det är ett sätt för ögat att visa att det mår dåligt helt enkelt, så ska vara utan lins hela helgen nu så det blir idag sen blire nog en inne helg för mig. jag känner nu hur stort beroende jag har av min lins, sen jag fick den har jag nästan haft det varje dag och hela tiden. det är liksom som en utväg egenom att slippa att folk kollar på en och så. det har hjälpt så himla mycket men ändå nästan förstörd. för förr hade jag självförtroende och sket i att alla kolla men sen jag fick linsen så kan jag inte gå på stan utan den. skäms direkt och tycker det är jobbigt, så nu när jag inte kommer få ha det får jag typ som en klump i magen för att jag inte kommer få ha den. tänk har haft lins i ett år om ungefär en månad och ah vad ska man säga. tiden går fort och man vänjer sig sjukt mycket och usch va jag ogillar att vara utan den. så den här helgen kommer bli jobbig, men får hoppas det blir bra till måndag iaf annars måste jag vänta ännu längre innan jag får sätta i den. men har iaf en ny lins nu.


Kommentarer
Postat av: Krista

du ska absolut inte skämmas över hur du ser ut! alla är precis lika vackra och du är unik, du har nånting som gör att du står ut ifrån mängden du ser inte ut som precis ALLA andra tjejer, istället för att se det som något negativt så tänk positivt Elvira, jag tycker personligen att du inte ska gå runt och gömma den delen av ditt ansikte du är jätte vacker! visa det för världen att du don't give a shit! utan lins eller med lins är du en jätte vacker tjej var stolt över dig själv! kram!

2010-09-17 @ 10:08:54
Postat av: Tessan

Du är jättefin hur som helst gumman, vad bra du skriver förresten. Puss!

2010-09-17 @ 12:48:30
URL: http://tessansnotebook.blogg.se/
Postat av: Jennifer Lindvall

Jag är en ögonmänniska och jag älskar dina ögon, de är unika, du borde inte skämmas! <3

2010-09-17 @ 17:27:24
Postat av: Anonym

2010-09-18 @ 16:58:06
Postat av: Anonym

För det första vill jag säga att efter att läst din blogg i 2 månader så bara älskar jag din personlighet. Du är så fin!

Jag undrar det här med ögat? Vad har hänt? Kan du förklara lite jag fattar ingenting. fortsätt blogga!

2010-09-18 @ 16:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0