bloggtips och info.

precis kollat på idol och nu är det mentalist, bloggen är fixad och det känns fruktansvärt skönt ! tack emma norrman, hon har även en egen blogg om ni vill kolla in.

http://emmanorrman.blogg.se

sen ska man väl försöka vara lite duktig och ta hand om sig tills imorgon så man blir fin när man ska ha skolfoto. är lite nervös för vet inte vad jag ska ha på mig eller hur jag ska se ut i huvudtaget.. men det lär lösa sig, förhoppnings vis iaf. nu ska jag kolla vidare på det braiga mentalist sen blir det fixa sen sova. måste isäng tidigt ikväll känner jag. fast har iaf sovmorgon imorgon.

OBS! KANSKE SVARAR PÅ FRÅGESTUNDEN IMORGON. SÅ PASSA PÅ MEN SEN SÅ KOMMER DET NOG BLI EN SÅN KANSKE VARANNAN VECKA.

Kommentarer
Postat av: emmanorrman -

hihi, tack för länken! :D

& varsegod för att du gjorde mig sysselsatt lr vad det nu heter, haha ;)

2010-09-22 @ 16:22:30
URL: http://emmanorrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0