25/9 lördag

vet inte om det blev något inlägg igår, men gårdagen var ändå inget speciellt. hände väl inte så mycet egentligen, så finns inte så mycket att berätta. men får se hur jag gör idag, vädret är ju inte det bästa eller ja det bästa ordet är väl att nu är det höst. sommaren är slut och allt blir kallare, blötare, gul/rödare och mulningare. Mitt humör blir väl lite som vädret och när man är lite sjuk dessutom så är det ännu mer tråkigt. Visst hösten är as mysig, om man ha någon att mysa med eller har trevligt med kompisar. men man är inte lika sugen på att ha kul och gå ut, och mitt humör är lite tråkigt just nu så vet inte riktigt vad jag ska skriva på bloggen. inte just nu iaf, så skriver senare om jag får humör för det. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0