21/9 tisdag

ja dagen började väldigt segt, var sjukt trött imorse. men som tur var hade jag bara två lektioner även fast båda är en och en halv timme långa. sofia var sjuk idagen igen som var väldigt tråkigt.. krya på dig gumman !

sen efter skolan blev det gå hem och leta bankkort sen ner på stan och kolla på lite kläder och sola. tyvär vågade jag inte sola mer än 14 minuter eftersom jag inte vill bräna mig imorgon till skolfotograferingen. måste ju se bra ut nu när heela uppsala kommer kunna se en. men iaf gick runt med emma wendin som går i min klass och tittade hittade ett väldigt fint nagelack som tråkigt nog inte var så bra.. sen tog vi in en tur på mc donalds som egentligen var vår hemlighet. sen drog hon och jag stötte på matilda bagge som väntade på evelina som jag träffade på senare. när dom drog gick jag och mötte mörk och eriksson och gick runt med dom. sen gick jag och solade på solstudion sen nu hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0