16/9 låång dag

idag har dagen varit väldigt lång. började halv 9 och hade frisör lektion, visst det är väldigt kul så det gick fort. sen började det långa, först engelska sen matte sen svenska och sist men inte minst idrott. visst dagen var ganska kul eftersom ja dom blir ju som dom blir när jag och sofia kommer på något kul. t.ex. " till världens snällaste :D " eller " till världens underbaraste ! hihi " hahahah. ah det är ju bara några av dom roliga och konstiga händelserna som händer på fyris under våra dagar. men nu ska jag snart plugga på engelskan lite mer och sen sova. fast ska kolla klart på patrioten först om jag orkar. för sen imorgon bitti vid 9 så blire ögondoktorn sen börjar jag halv 11. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0