15/9 grattis emma !

först vill jag säga grattis till min barndoms vän Emma Helander som fyller 16 idag.

sen så vill jag också säga att det var länge sen jag skrev bloggen nu men försöker lära mig att fixa den eftersom ingen annan verkar vilja eller ha tid. så då får man helt enkelt ta det i egna händer som jag försöker göra nu. det går inte så bra men jag försöker iaf.
Idag så hade vi först någon sak där vi fick sitta och lyssna på när några ifrån olika partier satt och berättade/diskuterade om valet till söndag. sen blev det svenska sen slutade vi, as skön dag. just nu sitter jag och kollar på 8 mile och väntar på att pappa ska komma vid 4. sen ikväll blir det vara där och kanske plugga lite engelska. men nu ska jag försöka leta vidare för att fixa bloggen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0