what's my namn ? - Rihanna ft. Drake

nu har jag precis kollat på reprisen på så mycket bättre, och måste bara säga att det verkligen är ett så bra pogram så det är sjukt. vissa låtar är så himla bra och det är bara så kul att kolla på det.

Men igår blev det gränby med två sköna tjejer sen på kvällen blev det hem till terese och kolla titanic och äta cheesbollz. perfektion ? ABSOLUT. För er är kanske inte titanic någon speciell film men den har jag och terese kollat på flera gånger tsm sen vi var små och det är bara sån minnes film för mig. Man kan bara undra hur många gånger vi har suttit och gråtit tsm till den, usch va jag älskar det. Sen trött som jag var så somnade jag direkt när vi la oss i sängen igen och terese satt uppe till typ klockan 4.

sen idag blev det sängen till säkert 1 då vi tog lite brunch sen la vi oss där igen och snackade lite och lyssnade på skön musik. tex den här låten som jag förälskat mig i, sen hennes nya album är as bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0