helgen som samman fattad

tänkte berätta lite vad som hänt i helgen så ni vet varför jag inte skrivit något dom senaste dagarna.

Men i fredags så var det först bowling med laget som var fruktansvärt kul, så himla roligt att träffa nästan alla igen och bara få ha kul tsm. jag tyckte det kändes som vi fortfarande var ett lag och sen att tänka på att det var sista grejen med alla kändes bara så hemskt för då blev det liksom jobbigt nästan fast tror verkligen alla bara njöt för stunden. Det gjorde iaf jag, tyvärr är jag inte så bra på bowling men det gjorde inget. vi är ju ett lag så en för alla, alla för en. Efter bowlingen blev det tacobuffe på fyrishov också, jätte trevligt det också måste jag säga. Kändes jätte hemskt när jag gick därifrån och att alla andra satt kvar. Fast när jag gått därifrån sen så hade jag  as kul. Var hos malvin med massa skönt folk, verkligen kul att träffa alla och bara jävligt kul. Efter det drog jag och laila till Josefin och var där och träffade ännu mer skönt folk. Sen tog vi halv 3 bussen hem. då var man lagom trött.

Lördagen började med att laila och jag går upp och kollar lite film och tv, sen runt 1-2 drog laila hem och jag låg och slappade och hjälpte till med mat innan jag fixade mig för att dra iväg. skulle egentligen åka med två andra men så blev det inte så drog med elin, carro, ebba och hedda ist. När jag kom till festen så blev jag helt stum. Aldrig varit med om något liknande, och då är jag seriös. jag har varit på dåliga fester men det där, shiit. Finner inte ord för allt som hände där, men men dom orden stannar i mitt huvud. Men efter en halv timme - timme drog vi därifrån och från att vara fem blev vi tre st. Så jag, elin och ebba drog till sunnersta och var hos sonja där. As söt tjej måste jag säga, kände mig mer bekväm där. Så det var jätte kul, så tog 2 bussen därifrån och så fort jag kom hem så somnade jag.

Måste bara tilllägga att jag träffat väldigt mycket skönt folk den här helgen, vill tacka alla för en bra kväll. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0