T som i Tisdag.

Det är tisdag och det har precis lekt lite med pepci alvas hamster. Så himla söt, innan var det bara skolan där vi hade engelska prov och lite sånt. Dagen gick segt fast ändå snabbt på något sätt. Men nu blir det tv och lite film i think. Sen blir det leta upp lite bilder på alla olika klippsätt så det blir klart innan torsdag då det ska lämnas in.

Obs! förlåt om jag är tråkig och så nu på bloggen men när man inte har någon kamera så man inte kan lägga in bilder blir det inte lika kul. Om jag får säga det själv så tror jag ni tycker det är lika tråkigt som jag tycker. Så ska försöka göra så jag kan få min kamera imorgon, för nu saknar jag den fruktansvärt mycket !

Lite bilder ifrån när mamma och JJ var på alanya. Bara så det blir lite roligare för er att kolla. OBS man får inte ta bilder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0