sex and the city 2 + plugg.

Nu var det ett bra tag sen jag skrev i min blogg, men inte har tid och ork till datorn. och alla har ju sina perioder och har inte haft min nu. men det kanske kommer igen snart, men tänkte bara skriva så ni vet att jag lever. Slutade 11.40 idag så drog hem för att plugga lite ( som jag gör just nu ) samtidigt som jag kollar på sex and the city 2. så himla bra film måste jag säga. Kom på att harry potter premiären är i kväll på den nya filmen och skulle fan göra mycket för att få gå. men inte beställt biljetter så tror det är lite to late now.. men får ta det i helgen eller något ist, om någon är sugen hör av dig. måste plugga vidare nu så puss på dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0