little things happen, and everything changes.

Finner inte så mycket ord för vad jag känner just nu, allt är som ett stort garnnystan i mitt huvud. försöker reda ut det lite i taget men jag känner att det kommer ta lite tid. När små saker händer, kan verkligen allt förändras. Fast dom små sakerna kan växa till något större, fast samtidigt är dom olika stora för olika personer. folk kan tolka dem olika också, men jag tycker det är synd att andra ska få drabbas av det. Sen blir jag besviken när jag får höra olika variationer ifrån folk. Att man inte kan stå för vad dom gör? och ta konsekvenserna för vad man gjort. För alla har ett val, och om man gör ett val som man vet kommer leda till något elakt eller att det förstör något. Då tycker jag man ska stå för det och inte komma på bortförklaringar för att det ska låta som man själv inte gör något fel. Jag har tagit konsekvenserna flera gånger och det är inte kul, jag vet det men ärlighet varar i längden. För det är aldrig en's fel, utan det är handlar nästan alltid om två personer. Och jag förstår inte hur man kan offra flera års vänskap för något som varar i ungefär 3 veckor. Fast folk gör olika val och det där valet skulle jag aldrig ens tänka tanken på att göra, även fast gjort är gjort.

Men bortsätt ifrån allt sånt här dåligt så finns det även många bra saker. har varit mer med min älskade terese och sofia än förr och det är något jag verkligen gillar. Sanna vänner varar längst, och det vet nog alla. Och det finns flera sanna vänner jag saknar, men som offrar vissa vänner för andra. och det tycker jag är väldigt synd, men det är också ett val folk gör.

OBS! Fick reda på något bra nyss iaf, eller bra och bra. skönt fast tråkigt kanske man ska säga, för min frisörlektion är förmodligen inställd imorgon så slutar 12 och det känns as skönt för måste ändå plugga en massa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0