Harry potter ikväll !

Nu har jag varit nere på stan med laila där man stötte på lite sköna människor, fick även lite ärende gjort. Men nu är jag hemma igen och väntar på att mamma och jonas ska komma hem med maten. Sen blir det duscha och fixa sig lite snabbt för att sen mötta upp laila kvart i nio då vi ska mötas för att sedan se BIO. As taggad för viljat se den sen det stod att den skulle gå på bio och som vissa vet är jag en riktig harry potter lover. Men nu ska jag börja gå och lägga fram lite kläder så det går fort sen efter jag ätit. puss på er !

skriver kanske inget mer ikväll eftersom bion slutar 12 ungefär. men vem vet, ändå sovmorgon imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0