gränby centrum

kollde nyss på en film och ska börja fixa mig straxt. ska till gränby och träffa sofia, hon ska kolla på färglinser som dom ifrån våran skolan säljer. eftersom idag ska alla egna företagare på våran skola stå på gränby mellan 12-16 och sälja sina grejor. så vi ska dit och kolla runt lite + att jag ska köpa nytt solpuder för tappade mitt i golvet i förrgår så allt åkte ut och ah nu ligger det i damsugaren. så känns som att jag verkligen måste köpa nytt, sen får jag se om jag träffar terese idag eller om det kanske blir bio med vikky. det återstår att se, men nu måste jag som sagt var fixa mig så man ser hyglig ut när man går på gränby. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0