fredag, vem älskar inte fredag?

nu är det fredag igen och nu skolan gick fort eftersom det var sovmorgon och sånt, sen gick jag på stan och köpte lite grejor med sofia. Träffade även på jossan lite fort och va as kul att träffa henne igen. hoppas vi träffas snart, skulle vara as kul. men iaf efter det gick vi och  solade så nu är jag helt röd i fejan fast det kommer nog försvinna snart. Sen nu blir det duscha och sen välja kläder inför bowlingen och käkandet ikväll med gamla laget. och efter det blir det träffa laila då vi ska ut och röja lite ! fyfan va jag älskar fredag.

Så nu ska jag börja röra mig in mot duschen så kanske ni får ett inlägg igen senare, puss på er och hoppas ni får en rolig fredag !



Kommentarer
Postat av: Anonym

leker du sexig eller är du sexig?

2010-12-01 @ 00:16:14
Postat av: Anonym

leker du sexig eller är du sexig?

2010-12-01 @ 00:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0