vi kom, vi slogs och vi segrade.

ja dagen började då med skolan, nästan som en helt vanlig dag förutom att lina inte var där. sen så blev det bussen hem och som vanligt slöa i soffan. alltid lika skönt och alltid lika svår att komma ifrån också.. men sen blev det städa lite rum och hjälpa till med maten, duktig som jag är*. sen blev det fixa sig inför träningen och kvart i 8 tog jag bussen till gamla skolan för träning. måste bara säga en grej, fan va jag älskar innebandy!

det var sjuk kul idag på träningen för vi spelade p-95 och DJ17 (mitt lag för er som inte vet) mot föräldrarna. det var väldigt jämnt i början men vi ville ju vara lite snälla mot dom så dom kunde få känna sig lite bra iaf. men matchen började tio över 8 ungefär, blev en fika vid 9 i en kvart kanske. sen fortsatte vi till 10. föräldrarna var jätte bra, men tyvär var vi "barn" bättre. så matchen slutade 11-8, tror jag.

men nu är jag ny duschad och väldigt trött, så sovgott nu allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0