outfits

nu har jag precis haft nationella i no - kemi. det gick väl sådär, trodde det skulle gå bättre men man kan väl inte vara bra på allt. haft en dålig dag hela dagen så det hörde väl till, men nu fick jag precis kolla igenom mitt engelska nationella och fick veta vad jag fick på det. kändes lite tungt fast min lärare tyckte det var jätte bra för att vara jag. och att jag förbättras 200-300 % sen 7an, vet inte rikigt jag men jag kan ju hoppas på det.

sen idag får jag se om jag åkter till pappa direkt efter skolan eller om jag åker och träffar viccan och drar och kollar på bälinge pojkarnas fotbolls match. får se får se.

outfit ifrån igår;

dagens outfit;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0