sorry

hejsan allihopa, jag har inte skrivit något på två veckor och 5 dagar bara för att jag har haft lite fullt upp på senaste tiden. har faktiskt bra förklaringar också, för jag har faktiskt flyttat så har inte haft internet och har fortfarande inte. sitter på jonas bärbara med sån här lite grej man kopplar in. vi håller på att installera trådlöst bredband men det är inte klart än och vet inte när det blir det heller fast det kommer väl så småning om.  men det är väl den stora förklaringen till varför jag inte skrivit, sen har jag inte haft tid och började packa direkt efter vemdalen så allt har gått oerhört snabbt. och kan inte lägga in bilder ifrån kameran än heller, men det kommer väl .

sen var det valborg igår och det var nice, men förklarar mer sen och det kommer bilder. skriver snart igen ! puss på er alla och hoppas ni haft en bra valborg och allt va det nu heter.

Kommentarer
Postat av: lena

nu får du skärpa till dig sötnos och börja uppdatera oftare! =)

2010-05-05 @ 21:24:35
Postat av: Anonym

lena som kommentera! ;)

2010-05-05 @ 21:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0