snart är tiden slut.

jippi, idag fick vi veta något väldigt roligt i skolan. min dag började lungt, vaknade upp helt slut och det var kallt ute. sen så hade jag och lina idrotts lektion för tjejerna i 8a och 9a som första lektion. sen en helt vanlig tisdag, förutom att vi hade spring test idag på idrotten, slog min tid ifrån 12.30 till 10.51. riktigt glad för det för det bevisar att jag inte har så dålig kondition som jag trodde. sen hade vi hålltimme ifrån tyskan så det blev bara hemma packa lite tv sen hämta carina mig och så handlade vi sen hämta sara. nu äre hemma och kollar igenom engelskan.

lite saker som händer i skolan för min klass, under dom tre veckor som är kvar i skolan.
 
vecka 20
tosdag; kort dag
fredag; vanlig dag

vecka 21
måndag; vanlig dag (slutar 2)
tisdag; vanlig dag
onsdag; noll dag
torsdag; skola sen fyrishov med klassen (idrotts grej)
fredag; vanlig dag

vecka 22
måndag; noll dag
tisdag; vanlig dag
onsdag; vanlig dag
torsdag; skolbalen
fredag; sovmorgon sen skola

vecka 23
måndag;
tisdag;
onsdag;
tosdag; skolavslutning
fredag; sommarlov !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0