pajkastning!

jag säger bara en sak, pajkasning på lunch rasten. vilken dag.. dagen började dåligt för både mig julia och laila. dagen fortsatte typ okej men ändå lite små jobbig sådär, fast vi hade ändå kul sålänge vi var tsm. för det har vi tjejer alltid, men sen så när vi åt lunch så fick man efterrätt. Rabarber paj med vaniljsås, as god eller helt okej måste jag tilllägga. men sen hände det fruktasvärt mycket grejor på så kort tid, tror nästen ingen hängde med i svängarna där. alla blev helt uppspelta och alla babblade på hur mycket som helst, tror nästan alla fick en liten chock. men det behövdes nästan för att pigga upp resten av dagen för nu måste jag säga att min dag har varit bra sen dess, och jag hoppas det fortsätter. fast det är kanske bara för att det är långhelg! så hiiimla skööönt !!


bild sen valborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0