hej igen bloggen!

ja nu var det ett bra tag sen igen, men har inte haft speciellt mycket tid vid datorn nu vid flytten och allt. men allt rullar på i full gång, inte långt kvar i skolan och sen är det inte många nationella kvar nu. nås alltid på mobilen om ni vill mig nått måste jag också säga.

känns väldigt konstigt att skriva nu efter så lång tid, men har tänk på det hela dagen och nu när ändå jonas hade sin dator här tog jag tillfället fast jag egentligen borde plugga. men det får jag helt enkelt göra lite senare.. men om det är någon som vill hjälpa mig med min blogg så äre bara säga till skulle vara väldigt gulligt. är inte så bra på det och har inte så mycket tid vid datorn heller så hinner inte läsa mig till allt heller. och har fortfarande inget internet nu här i nyalägenheten och kan fortfarande inte lägga in bilder på datorn så det känns också lite tungt.

tänkte även hissa och dissa idag, var väldigt länge sen nu!

jag vill hissa två grejor, 
1. jag tänkte vara lite efter såhär och faktiskt hissa valborg som var för lite mer än en vecka sen nu. men den var väldigt bra som alltid, och jag hoppas alla hade roligt !
2. att våra möbler vi beställt kommer den här veckan! det känns kanon skönt  att det äntligen ska komma.



och eftersom jag hissar två grejor måste jag ju även dissa två.
1. min första diss är att mitt internet inte kommit än och vi har varit utan det/dator i två veckor nu ungefär.
2. att nu när man har nationella och allt i skolan ska lärare lägga massa läxor på det.. jag har pluggat jätte mycket hemma skillnad ifrån vad jag brukar göra och det känns lite surt.. men som tur är är det över om ungefär 22 skoldagar eller vad det är. SKÖNT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0