14/5 grattis jossan !

nu vare några dagar sen jag var inne och skrev, men gar tyvär fortfarande inte dator så skriver så fort jag får chansen. men idag så vill jag bara säga GRATTIS till JOSEPHINE SAMUELSSON som fyller 15 år idag, stort grattis till dig.

lite om vad som hänt på min lång helg;

onsdag: skolan sen hem till viccan och var där sen träffade vi simon och dennis på kvällen.
tosdag: vaknade upp med viccan och var med henne på förmiddagen sen bra var hemma och sov och typ bada sen kom mr. hemlig hem till mig på kvällen.
fredag: idag fyller jossan år idag så fira henne med viccan, lisa, jessica, elin och tessan . så vi ska äta mat hos viccan och senare ikväll bara ha underbart kul! tycker alla borde gratta henne för det är hon verkligen värd!

nu blire mat för min del hare så roligt nu allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0