whats up?

hejsan alla sötnosar,
jga har försökt skrivit ett inlägg idag på louises iphone men det gick inte bra. för det första så blev det bara stora bokstäver om jag inte tryckte på en knapp efter varje bokstav och mellan slag och för det andra så somnades det in och ut hela tiden och för det tredje så tråkade jag ta bort det till slut så sket helt enkelt i det. men nu är jag hemma iaf och nu äntligen kommer mitt inlägg.

men idag är det iaf bara en enda dag kvar till mitt hjärtegull fyller 16 år, och jag ska faktiskt sova hos henne då. toppen va? för då blir det först skolan sen träffar jag upp henne på stan och då ska jag försöka få henne att äta ute med mig sen drar vi hem till henne och hennes släkt kommer och vi firar henne där. sen så kommer jag sova där så jag kan vara med henne hur mycket som helst på hennes födelsedag, älskar dig victoria eriksson!

händer mer i veckan?
onsdag fyller sofie 16 år så grattis till dig gumman!
på torsdag så fyller Lina grenmark 16 år, så grattis till dig gumman.
sen trosdagen den 18 fyller angelo och sandro 16 år, och grattis till er också killar ! kommer säga det mer personlig sen, satt ni vet.


Kommentarer
Postat av: lovisa berg

jag fyller år på fredag! :D <33

2010-03-08 @ 19:17:33
URL: http://luvann.blogg.se/
Postat av: din viccan eriksson

taaack älskling :D du kmr göra min födelsedag bääääääst !!!!!! <333333333

2010-03-08 @ 21:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0