vilket väder

vilket jävla väder det är ute, hatar snö. jag som blev så glad att det började bli vår och nu är det skit mycket snö igen, fan alltså. Trött på snö, vill att det ska försvinna. tycker det är synd att det kom nu på alice och elis födelsedag plus på bandy finalen, det är nog jävligt surt för dom som spelar kan jag tänka mig. men hoppas det går bra ändå, och tycker det är bra för dom har ju delat ut gratis klubbor på stan nu i fredags eftersom bandyfinalen skulle vara idag. så tack för det, för dom var väldigt goda. Men nu ska jag kolla lite bandy, för blir hemma idag även fast jag skulle vilja åka och träffa alice och elin nu när alice fyller år. Men det blir ist fin middag med mamma och jonas sen två filmer vi hyrt med chips. en bra avslutning på en ganska ........ helg. Men hoppas alla får en bra dag även fast det är snö oväder, puss.




lite bilder på mig och alice, ville lägga ut det eftersom hon fyller 15 år idag och stort grattis till dig nufflan !

älskar dig ! / elvira monié


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0