väldigt nöjd

ja nu är jag hemma igen, orkade inte vänta på stan i 45 minuter så tog bussen hem för att lämna grejor och bara ta det lte lugnt. ska ta 48 bussen ifrån mig till stan sen 16.16 till sandro och angelo, här är lite bilder på det jag köpt idag. är faktiskt väldigt nöjd, speciellt med kjolen och tröjan som jag har letat efter ett tag nu och äntligen hittat. och om inte inte ser vad det är så är är 1. tre par trosor grå,vit och rosa. 2. två depend nagelack ett vitt och ett stärkelsemedel. 3. svart tröja med ltie pösiga armar. 4. en vit midje kjol



Kommentarer
Postat av: Laila

STJÄRT ELVIRA DENDÄR TRÖJAN SKA JAG KÖPA I VECKAN JU ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hahaha

2010-03-07 @ 17:52:10
URL: http://lailla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0