tisdag 30/3

ja idag så gick jag upp tidigt och hann precis i tid, väldigt skönt fast var himla trött. Sen så blev det skolan och efter det stan med alice. vi satt på wayns i forum och tog en daim tårta med grädde, tyvär glömde jag bort att jag hade kameran med mig. så inga bilder, fast det är väl ändå bra. men iaf idag vare sjukt fint väder och min vanliga otur så tog jag vinterjackan eftersom det varit kallt dom andra dagarna. men det gjorde inte så mycket men ändå och så innan vi skulle gå och sätta oss i solen så gick vi in på cubs för att kolla fall dom fått in halsbandet, och tror nu inte jag har sån himla tur att det hänger 1 ända kvar. joo jag blir överlycklig och köper det och hon i kassa sa att hon hittade det idag och då har förmodligen någon jävel gömt det för mig men som tur är fick jag det ändå. lycko dag fast ändå lite otur, men iaf skulle träffat alice senare igen men nu ska hon till malvin och kolla på fotboll så blir inget.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0