kinaa ikväll

morsning allihopa, vad händer idag då ?
för mig så blir det träna lite nu för vill ha bort mitt lilla fett jag har på min elendiga lilla kropp sen blir det en snabb dusch eller ett varmt och skönt bad. sen senare idag blir det hem till farmor och farfar först sen äta kina mat med släkten för att farmor fyllde år igår.  sen får jag se vad det blir efter det, för det kan nog bli rätt sent innan man kommer hem. men jag hoppas det löser sig fint, för skulle vilja göra något riktigt roligt. men nu ska jag träna och sen bada eller duscha som jag sa. hoppas alla får en bra dag, lite bilder iaf. puss

Söndag - våran sista match mot bålsta.

 



torsdag - lina sov hos mig
 


fredag



fler kommer sen måste träna sen duscha .


Kommentarer
Postat av: ida

din kamera är grym :(

2010-03-30 @ 17:56:44
URL: http://idaoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0