bilder

lite bilder ifrån när jag, syskonen och kusinerna var små!


jag & mamma

oscar, pappa, jag och mamma + någon präst

mamma, oscar och mormor

farfar och jag

oscar

mamma och jag

oscar och jag

farfar och jag

viktor, ludvig, oscar, emil, albin, erik och jag

jag, ludvid, albin, farfar, viktor, farmor och oscar

jag

albin, osvar, viktor, jag, ludvig och pappa

albin, oscar, viktor, jag, ludvig och mats

ludvig, jag, oscar, albin, viktor, erik och emil

jag och oscar

jag, oscar och albin

jag och oscar

kusinerna

ludvig, jag, osvar, albin, viktor, erik och emil

oscar, jag, ludvig, viktor och albin

oscar, jag och luvdig


oscar och jag

Kommentarer
Postat av: Alice

shiit vad söt du ser ut som en en liten lotta:)

2010-03-31 @ 10:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0