tisdag/onsdag

tjenamorsningen, saknat mig?
ja igår blev det då inte så många inlägg eftersom jag var med viccan hela dagen. idag blev det också viccan men nu kommer det lite om igår och idag med snuttan.

ja igår så berättade jag ju lite vad som hände tills vi fikat typ, men senare när gästerna åkt så skulle vi färga hennes löshår och hår. Vi började med löshåret och det blev ingen skillnad och va ba vafan. sen så testade vi en liten bit på hennes riktiga hår och det blev typ samma och vi ba vafan och så färgade vi hela ändå. Utväxten försvann och blev den färgen det skulle bli sen det andra blev typ samma, tycker det blev ganska fint faktiskt. Men ah sen berättade vi för hennes mamma och då sa hon att man måste bleka håret om man ska färga det ifrån mörkt till ljus och det fattade vi ju inte såklart dumma som vi är så ah, det går nog bättre nästa gång. eller hur älskling?




sen idag blev gå upp och fixa sig hos viccan, hoppa på bussen där jag mötte jonis. sen när jag kom till skolan så var jag där till tio över tre med tjejerna. sen så drog jag till stan där jag mötte jossan och då gick vi tsm och mötte viccan. vi snackade lite och väntade på jossans buss med henne, sen köpte viccan klänning. sen gick vi runt lite och kollade och jag köpte ett vanligt vitt linne sen gick vi och åt på cupido, så himla gott alltså och nyttigt! alltså ännu bättre, hah. men sen köpte jag ögonbryns penna. sen vid tio i sex - sex drog vi hem. så ni sitter jag här i mjukis och skriver till er som vill veta vad som hänt idag, kanske helt ointressant men men.



Kommentarer
Postat av: viccan

jaddåå :D du gjorde min födelsedag bäääääääst <333

2010-03-11 @ 14:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0