jadu,

jag frågade nyss evelina om hon kunde fixa min blogg och gissa vad hon svarade ?
- ja såklart ! :D fast nästa vecka, men tiden går fort men så ni vet.

så nu längtar vi tills nästa vecka när min blogg fixas, om det blir då vill säga. är lite orolig över vad jag sak ha på mig imorgon, skulle väldigt gärna ha mjukis men känns lite för luffigt. fast går ju i stenhagen fortfarande så spelar kanske inte så stor roll än, men ah det löser sig. fan va jag vill ha helg igen alltså, vill inte ha skola..

det här är för lina för att hon inte är på bästa humör, nu kommerlite låtar för en när man är på lite depphumör.







det här får räcka för stunden. puss!

Kommentarer
Postat av: lina

haha darling ! tack för att du gjorde mig på bättre humör

pussss

2010-03-01 @ 21:56:21
URL: http://linagrenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0