tränings pass

sen funderar jag på att ta ett träningspass för magen senare om jag fortfarande inte har ont, fast det åter står ju att se. annars får det bli en annan dag, och alltså de här är en av dom bästa låtarna att träna till helt klart. tycker inte ni också det ? plus man kanske ska följa deras råd och göra som dom, alla ser ju väldigt smala ut. haha fast tror jag kör min egen varian, blir nog bäst så. plus innebandyn slutar ju snart och då behöver man ju fortsätta träna på sin egen hand eftersom annars blir man ju ett fläskberg till sommaren och hur kul är det liksom. haha inte kul, men det här blir nog kul. om någon vill ta ett jogginpass ute eller bara gå en lång promenad med mig senare när det blir varmare säg till! men nu ska jag klä på mig lite mjukis kläder och testa lite olika frisyrer. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0