tränings match

hejsan alla sötnosar, hoppas det är bra med er.
för mig med så rullar det på ganska bra, förutom att jag har lite ångest över att jag måste bli klar med no och so'n. Eftersom jag ligger på vg nivå på dom måste jag verkligen anstränga mig för att hålla kvar dom, eller no håller jag på att få och vill verkligen ha det så ger verkligen så himla mycket för det. sen so'n måste jag verkligen hålla kvar, för kommer dö om jag bara får g i det.

Men nu iaf så har jag precis kommit hem till pappa och ätit lite hamburgare och ugnspankaka, väldigt gott faktiskt och måste äta för att orka tränings matchen ikväll. Lite information om den,
samling i stenhagen 7 eller i vattholma halv 8.
sen börjar matchen halv 9 och slutar klockan halv 10.

jag känner bara att hur tänkte dom som bestämde att vi skulle ha tränings match halv 9 till halv 10 på en torsdag kväll? vissa kanske börjar väldigt tidigt och bor långt bort o.s.v. så att man inte hinner få bra med sömn. Men det är väl bara att acceptera för det är ju ändå roligt och är ändå ganska taggad inför den. Men jag fick nyss reda på att jag inte kan följa med på cupen 9-11 april.. jag ska åka på söndag morgon vid halv 6 till vemdalen så kommer inte kunna följa med. så det känns skit tungt, vill verkligen följa med.



tyvär glömde jag kameran hos mamma så kan inte lägga in bilderna ifrån idag men dom kommer imorgon. sen morgonens planer såhär länge är bara skolan sen träffa totte en stund på stan sen hem sen träning sen får jag se vad det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0