tisdag-onsdag

ja hej alla söta människor, inte blivit lika mycket bloggande och har ju reda förvarnat er för det.
men just nu iaf så är jag hemma hos viccan och ska sova här inatt äntligen, igår blev det bara skolan sen bussen till stan där jag stötte på leon som jag inte träffat på jätte länge, väldigt roligt att prata massa med han. sen drog jag direkt till alice där vi kollade på dream girls och gjorde chocklad bollar som vi åt direkt ut skålen, uur gott (a).
men iaf sen åkte jag hem på kvällen när johan kom dit.


sen idag så skulle jag fått sovmorgon för skulle egentligen till tandläkaren men nu blev det inte så för vi hade ju nationella uppsats i engelska. och då fick jag ringa och sjukanmäla mig, sen klockan halv 2 så hade jag utvecklings samtal som gick kanon bra tycker jag. fick reda på att jag har mer på vg än g i slöjd den här terminen. sen så skulle jag haft idrotts lektionen men fick byta med lovisa som tur var, tack för det för behöver den här lektionen som jag får ha imorgon ist. sen efter skolan drog jag in till stan med sharbel, väldigt trevligt faktiskt. Vi gick runt lite och sen drog vi till panini där sofia och frida satt, så vi satt väl där i någon timme eller så och pratade. ganska roligt och trevligt, sen gick jag till bussen för viccan hoppade på en station innan så jag hoppade på hennes. så nu sitter jag här vid hennes dator och lyssnar på " ooh africa " så jävla bra låt. sen när jag är klar och viccan klätt på sig så blir det nog charlis änglar innan vi går och sussar. så hoppas alla haft en bra dag och sover gott inatt. för det kommer iaf jag göra nu när jag har älsklings viccan som sällskap. puss och sovgott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0