till dig älskling

just nu sitter jag här vid din datorn, i ditt hus och bara får vara med dig nu på din födelsedag. Man fyller bara en gång om året och du ville ägna din dag åt att vara med mig. vilken ära fan, känner mig lite hedrad t.o.m. och att just jag fick vara det känns helt underbart! Idag är det ett år tills du fyller nästa gång och jag hoppas jag sitter i ditt hus, vid din (min) familj vid din dator nästa år igen och får skriva ännu ett blogg inlägg om hur mycket du betyder för mig. du är min vardag, du är min syster och ja du är min bästavän. Vad skulle jag göra utan dig liksom? kan nog inte ens beskriva hur tomt det är utan dig, jag kan hålla det inne och inte visa det. men du kommer alltid ha en av dom största platserna i mitt hjärta. men som i vintras när vi bråkade, jag höll allt inne och när man är sådär riktigt ledsen och arg vill man bara ta fram allt negativt. det fanns inte mycket men man ville bara inte tänka på det vi hade eller något. Trodde ett tag att det aldrig mer skulle bli du och jag men sen vände det och nu är vi här igen på väg upp mot toppen. och där hoppas jag fan vi stannar förevigt, du är något av det största som hänt mig. För har aldrig varit med någon så mycket och länge som vi och jag känner att det kommer hålla längre än såhär, för vi har något som inga andra har. vi har varandra, och håller ihop. tror ingen stått så nära mig som du gör, alla våra minnen.. vi har inte bilder på allt bara på lite, men resten finns inne i huvudet på oss. Kommer aldrig glömma första dagen jag kom hem till dig t.ex. haha helt sjukt egentligen men fan va tur att det blev som det blev med du vet vad. kan fan skriva hur mycket som helst här, ska fan skriva allt någon gång så du fattar att jag kan lägga ner hur mycket tid på dig som du vill och att jag är den du vill ha brevid dig som en syster en bästavän. jag älskar dig så sjukt mycket victoria eriksson! 
                                                                                                                              // din elvira monié



Kommentarer
Postat av: din viccan eriksson

älskliing, du betyder mer än sååå för mig. du är den bästa vännen jag hr haft och kmr ha resten ut.



Hhahah, jaa jag kmr ihåg första gången vi träffades och hur det gick till, är såååå jävla glad över att både du och jag gjorde aah, du vet vad älskling ;). vi ska inte glida ifrån varandra igen. du vet hur ledsen jag blev förr och jag trodde också att det skulle vara slutet. men vi båda kämpade för att fåå upp vår vänskap och vi lyckades och där ska vi hålla oss eller mkt högre upp . sommarn kmr bli bäst med dig. du vet vad jag tycker, att du är den perfekta personen jag känner. älskar dig elvira monié <333333333

2010-03-11 @ 15:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0