stan idag

jaa igår blev det inge mer skrivande, för jag tog en snabb dusch sen när jag var klar var felix redan där. och då gick vi ut och mötte bälinge moppe pojkarna som vi var med i somras hela tiden med, ltie roligt att träffa dom igen. sen var vi ute ett tag i bälinge, coola som vi är. Sen gick jag, viccan och felix in till viccan igen och då snackade vi massa och så kom viccans pappas kompis tomas in och började snacka med oss. haha så det var lite roligt, sen drog felix vid typ 1 och då gick jag och älsklingen och sov.

Sen nu imorse när vi gick upp för vi skulle på match så fick vi veta när vi kommit dit att matchen blev inställd för att hallen var inte bokad utan cirkus hade den sen fotboll. så vi fick i uppdrag att gå en promenad i en och en halv timme ist av våran tränare. så jag och viccan gick till stan och kollade på massa kläder och skor, vi hittade skit mycket eller kändes det som först men sen när man provade så ville man inte ha allt längre. sen träffade jag på peth, viktor och nord så hälsade på dom och precis då träffar vi på totte och nicklas också. så vi går runt med dom två en stund sen kommer kim och john också.


( bjuder på bilden )

men imorgon blir dom här två minna, vad tycks? fina?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0