stan idag med stumpan!

tjenare snyggingar, kom precis hem ifrån stan så därför jag inte skrivit något än. Men idag så vaknade jag upp hos min älsklings victoria eriksson och fixade mig och så där. hade sovit med inbakade flätor hela natten som gjorde så jag fick skit fint hår, även fast det mesta försvann nästan direkt . Såg ut som jag vet inte vad när jag hade dem där flätorna i men resultatet blev jätte bra. Men iaf, sen kom pernilla tbx igen idag så det var roligt att se hennes ansikte igen. saknat det väldigt mycket faktiskt, sen blev det slöjd och hk med louise. hann komma en bit längre idag på min kjol som tur var så hoppas på att den blir klar snart. Sen hoppade jag på bussen till stan där lina satt, sen gick vi till jalla jalla för att äta. lina hade inte ätit någon lunch så det fick bli där ist, sen kollade vi i alla möjliga olika affärer på lite allt möjligt faktiskt. lina hittade en tjocktröja, en tröja och ett var leggings. själv hittade jag bara hårsnoddar, hårspännen och hår nypor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0